torsdag 11. februar 2010

.... og jula varer helt til påske...?

Hei igjen!

Jeg har fremdeles ikke noe nytt å skryte av, men da jeg ryddet litt i bildene mine, fant jeg noen juleprojekter som jeg aldri fikk gjort noe mer med. De bildene kan jeg jo legge ut her, selv om det ikke akkurat er julestemning nå, men heller et intenst ønske om at våren skal komme med sol og varme. Jaja, pyttpytt... :-)

(Beklager dårlig kvalitet på bildene! Jeg har dessverre bare mobilkameraet mitt for tiden, så hvis noen har et digitalt speilreflekskamera de har lyst å gi bort, er det bare å hyle ut! *s*)

Ha en fin dag!

Hilsen Camilla


Denne laget jeg som julehilsen til en kollega. Boksen er kjøpt på Panduro, malt hvit, pusset med neglfil for å gjøre den litt "slitt", før jeg pyntet den med en blonde. Jenta er fra Magnolia, julehilsen er fra Norsk Stempelblad, mens snøkrystallene er fra Inkado, hvis jeg husker riktig. Jeg har fargelagt med Distress Ink og så pyntet med papirroser og -blader, pluss litt bling og to charms kjøpt på eBay.


Esken var fylt med hjemmelaget snop; fløtekarameller med mandel, kokoskuler, trøffel og marsipankuler dyppet i cognac og sjokolade. Den ble godt mottatt! :-)


Enda en liten julehilsen, noen bringebærøyekaker med en søt liten Tilda på. Posen er fra Panduro, stemplet fra Magnolia, og båndet kjøpte jeg hos Kunst og Hobby i Ski.



En liten pose med brente mandler, pyntet med hjemmelaget tag. Disse mandlene lager jeg hvert år, og de er kjempefine å gi bort som en liten oppmerksomhet til jul. Tag'en er stemplet med stempel fra Norsk Stempelblad, snøkrystallene fra Inkado. Jeg har brukt Distress Ink i to farger på krystallene og Archival i fargen coffe på teksten. Det kommer ikke så tydelig frem, men forohåpentligvis gir det en viss idé om hvordan det ser ut...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar