tirsdag 9. februar 2010

Kort og.... godt?

Sånn for å sparke i gang bloggen, legger jeg ut noen bilder av tidligere prosjekt. De nyeste bildene trenger litt redigering, og ikke minst kritisk utvelgelse, derfor mimrer jeg litt tilbake i første innlegg med bilder.
Ha en fin dag!

Vennlig hilsen
Camilla

Enkelt bursdagskort til barnebarnet til en kollega.
Motiv fra Magnolia, fargelagt med Distress refiller. Papir fra Simply Cards and Papercraft, papirroser fra http://www.iamroses.com/, Stickles glitterlim og papirpunch fra Martha Stewart. Silkebånd fra Panduro og Quickutz alfabet.

Nærbilde av den søte Tilda.
Dette var et av mine første forsøk på å fargelegge med Distress, så jeg syns faktisk ikke det ble så verst! (Her hadde jeg stemplet på vanlig tegnepapir, men nå bruker jeg stort sett bare akvarellpapir.)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar