torsdag 10. mai 2012

Konfirmasjons kort

Nå har jeg endelig fått satt meg ned å vært litt kreativ igjen. Jeg har laget et konfirmasjons kort til en jente. Det ble et veldig enkelt kjolekort som jeg har funnet malen til her. Mønsterpapiret er fra Pion designe. De store hvite blomstene er fra prima flowers mens de små hvite blomstene er fra Kort og godt.
 Bildene ble dessverre ikke helt bra siden jeg ikke hadde spesielt bra lys. Satser på bedre lys og tid ved neste prosjekt. Jeg har levert mitt bidrag til Kort o Manias utfording.

Klem
Inger Marie





3 kommentarer:

  1. Kreativt, jente! Jeg sendte av gårde et helt simpelt "off the rack"-kort. Sjemmes nå..

    SvarSlett
  2. Riktig et vakkert kort og superkul design :-)
    Takk for at deltar hos Kort O Mania og lykke til!
    Klem fra Karin

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hygglige kommentarer =)
    Inger Marie

    SvarSlett