tirsdag 21. juni 2011

Regn

Jeg har endelig prøvd meg på en utfordring fra Sukkersött.  Utfordringen denne uken var å la seg inspirere av vann. Så arbeidsskadet som jeg er så tenkte jeg på regn. Dermed så har jeg brukt ”Lily & Milo” fra Rachelle Anne Miller Illustrations.  Det rutete mønsterpapir fra Karen-Marie klipp og det prikkete mønsterpapiret er fra kaiser craft.  Halvperlene og fløyesbåndet er fra Panduro.
Stempelet ble fargelagt med Tim Holtz distress ink.  Stempelet med teksten  ”Without the dark we would never see the stars” er kjøpt på ebay. Bildene ble dessverre ikke de beste men jeg håper jeg kan tilgis for dette.
Klem
Inger Marie

2 kommentarer:

  1. Herlig kort, Inger Marie:O) Flotte farger, liker oppsettet, og det motivet er sååå koselig, lekkert farget! Stilig tekststempel.
    Takk for at du deltar hos Sukkersött, lykke til!
    Klem, Nancy;O)

    SvarSlett
  2. Tusen takk for en kjempe hyggelig komentar :)
    Klem Inger Marie

    SvarSlett