mandag 26. april 2010


Hei igjen.
Hva gjør man når man egentlig skulle vært flink og studere? Jo da lager man heller ett kort eller to. Jeg hadde en litt kjedelig søndag uten arbeidslyst og kjæresten min har dratt på utgravning så da ble det til at jeg fikk laget ett kort. Det er ikke så dumt det. Jeg har brukt et digitaltstempel fra http://www.splitcoaststampers.com/forums/showthread.php?p=16187917 som er fargelagt med tusjer fra Le plume II og Stickles glitterlim. Den store blomsten er laget av Twinings earl gray teposer og farget med litt Tim Holtz distress ink vintage photo. De blå blomstene har jeg farget med Tim Holtz distress ink faded jeans. Til midten av blomstene har jeg brukt glassperler kjøpt i Sør-Afrika. Mønsterarket med glitter er fra K&Company, LLC.
Nærbilde av blomstene.
 
 Inger Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar